Başlangıç > GÜNLÜK > SON NOKTA.

SON NOKTA.

smiley_sad.jpgBundan yaklaşık 1 yıl evvel başlayan blog macarama bu adreste son noktayı koyup yeni adresime taşınıyorum. Zaten daha önce yazdığım yeni yıl yazımda adres değişikliğine gideceğimi belirtmiştim.

Bu adres altında yazdığım tüm yazıları sorunsuzca yeni adresime taşıdım. Oradaki arayüz üzerinde yapılacak daha işlemler var ama şimdilik temel ihtiyacım olan yazı yazma ve yayınlama ihtiyacımı karşılayacak durumda.

Bu adres değişikliği ile hem Türk Telekom ‘un engelinden kurtulmuş olacağım hem de bloguma iş yerinden de erişebileceğim için daha fazla güncelleme imkanım olacak. (En azından öyle ümit ediyorum.)

Bana bugüne kadar destek olan ve blogumu ziyaret ederek değerli yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum. Haydi bakalım buyurun yeni adrese :

http://www.ibrahimdemir.org

(RSS okuyucularınızı ve linklerinizi güncellemeyi unutmayın 🙂 )

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Ekim 23, 2009, 4:33 pm

    Tamam ibrahim bey bundan sonra sizinle burada sohbet etmeyeceğiz. Diğer sitenizi kullanacağız.

  2. Kasım 3, 2009, 5:14 pm

    Merhaba. Yazılarınızı okudum. Tşkler. Kolay gelsin.

  3. Ocak 8, 2015, 3:12 pm

    You’ve got it in one. Codu’nlt have put it better.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

