Başlangıç > GÜNLÜK > KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

kurban_bayrami.jpgDNS sorunu ve WordPress engeli yüzünden bloguma erişmekte yaşadığım sorunlar nihayet bitmiş bulunuyor ve ben de geç de olsa KURBAN BAYRMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM…Umarım sevdiklerinizle birlikte güzel bir bayram tatili geçirirsiniz.

İstanbul ‘da olmamdan ötürü İstanbul ‘un soğuğunda bayram havasından uzak günler geçirsem de elimden geldiğince bayram tatilimi verimli geçirmeye çalışıyorum. Umarım bu zaman diliminde bloguma da bir kaç satır yazı ekleyebilirim.

WordPress ‘e erişmekte yaşadığım(ız) sorunlar yüzünden blogumu bir domain alıp bağımısız bir ortama taşıma düşüncem de var ama bu iş için biraz enerji ve desteğe ihtiyacım olacak sanırım.

Öte yandan Ocak ayında CETURK adına bomba gibi bir seminer organizasyonu yaptık. Toplamda 7 saat sürecek bir seminer organizasyonu. Detayları yakında bloguma aktaracağım. Şimdilik fazla bilgi verip heyecanını kaçırmayayım.

Şimdilik benden bu kadar… Her ne kadar blogumu güncelleyemiyor da olsam bu zaman zarfında blogumu takip edenlere de teşekkürlerimi iletiyorum.

Kategoriler:GÜNLÜK Etiketler:, ,
  1. Aralık 22, 2007, 6:04 pm

    Valla hocam özlettin kendini 🙂 Eğer TTNet engellerinden kurtulmak istiyorsan böyle bişi tavsiye edebilirim, şahsen ben çok beğenerek kullanıyorum hiçte umrumda değil ttnet kimi engellerse engellesin 🙂 Şöyle 1-2 makale yazda gözümüz gönlümüz açılsın yahu 😀

  2. Aralık 22, 2007, 7:36 pm

    Selamlar Gürkan;

    Ben de WordPress engellendiğinden beri Open DNs kullanıyorum ama OpenDNS ile de arada bir mahkeme kararı yazısına denk geliyorum. Enterasan bir durum 🙂

    Ben de birşeyler yazmayı çok istiyorum ama şimdi de konu seçmek ve harekete geçmek konusunda yetersiz kalıyorum. Biraz da vakit problemi var tabiki. İş yerinden önceden yemek aralarında birşeyler gönderebiliyorum ama sağolsunlar iş yerin de de WordPress engeli geldi. Allah sonumuzu hayır etsin.

  3. Aralık 30, 2007, 5:18 pm

    ibrahim, sana ayrı bir domain ve web alanı yakışır.

  4. Aralık 30, 2007, 7:18 pm

    @eburhan;
    Selamlar Erhan;

    Yorumunu görünce takip mi ediliyorum diye korktum. Bugün http://www.ibrahimdemir.org adresini aldım.
    Bundan sonra hosting konsunda da ceturk.com ‘un kurucusu Mehmet Aca sponsor oldu.

    Sirada blogu tasimak ve hostuma wordpress kurmak var. Bu noktada wordpress ‘in php tabanli olmasi beni zorlayacak ama sizlerden destek alacağımı ümit ediyorum.
    Keşke yeni yıla yetiştirebilseydim …

    İş yerindekiler de isyan etti çünkü projesini yaptığımız bankadan wordpress ‘e erişemiyorum. Bu en güzeli oldu sanırım.

    Kolay gelsin.

  5. Aralık 31, 2007, 4:44 pm

    @ibrahim
    E-mail adresimi biliyorsun. İstediğin an “elimden gelen” yardımı yapmaya hazırım.

    grkn da yardımcı olur gerekirse. Olursun dimi lan 🙂

  6. Aralık 31, 2007, 10:17 pm

    Elbette Gürkan ‘dan da yardım alacağım ama hala içerik yönetimi için ne kullanacağıma karar vermiş değilim. En iyisi bunu ayrı bir başlık altında yazayım.

    Hepinize iyi yıllar.

  7. sidal
    Aralık 6, 2008, 2:38 pm

    merhaba pazartesi kurban bayramı 25 gün sonra yıl başı 2009a gircez

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

