Başlangıç > GÜNLÜK > JAVA YAZ KAMPI BAŞLIYOR

JAVA YAZ KAMPI BAŞLIYOR

java1.jpg Sabancı Üniversitesi tarafından gerçekleştirilecek olan güzel bir etkinliği blogumda duyurmak istedim.

Bu etkinlik dahilinde birer haftalık çalışmalarla 2 ayrı konuda eğitim verilecek.

Eğitimler tam gün olacak ve her biri 5,5 gün sürecek.

Eğitim konuları ise:

1-Java ile Nesne Tabanlı Programlama: Detaylı bilgi için tıklayınız

2-JavaEE ile Web Uygulamaları Geliştirme: Detaylı bilgi için tıklayınız.

Hemen belirtmem gereken bir konu var ki o da eğitimlerin ücretli olduğu. (Öğrencilere indirim uygulanmaktadır) Yukarıda verdiğim linklerden ücretler hakkında bilgi alabilirsiniz. Eğer imkanınız varsa bu fırsatı kaçırmayın derim. Açıkcası iş engelim olmasa J2EE ile Web uygulamaları eğitimine katılmak isterdim. ASP.NET ‘ten sonra sanırım çok farklı bir deneyim olurdu benim için.

Sabancı  Üniversitesi eğitimlere katılacaklara uygun bir ücret karşılında yemek ve konaklama hizmeti de veriyor. Özellikle İstanbul dışında olup da herhangi bir eğitim kurumundan JAVA eğitimi alma şansı olmayanlar için iyi bir fırsat. Yine aynı şekilde yaz tatilinde hem farklı bir şehir görüp farklı kişilerle tanışmak hem de yeni birşeyler öğrenmek isterseniz bu yaz kampına katılmanız faydalı olcaktır.

Eğtimleri ise Ahmet Demirelli Bey veriyor.  Ahmet Bey ‘in ismini sektördeki etkinlikleri takip edenler muhakkak duymuştur . Kendisiyle ilgili detaylı bilgiyi de buradan alabilirsiniz.

Şimdilik benden bu kadar. En kısa sürede,  PC platformu için sunulan Safari Public Beta 3 izlenimlerimle yazılarıma devam edeceğim. Sağlıcakla kalın…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Haziran 20, 2007, 10:57 pm

    Safari yazısı bol BUG’lı bir yazı olacak sanırım 😀

  2. Haziran 21, 2007, 5:47 am

    @eburhan Apple karizmayı cidden çizdi bu defa 🙂
    Safariyi kurmamla crash etmesi bir oldu. Dedim sorun ben de mi acaba ama gördümki bu sorunla karşılaşan çok insan var.

  3. Haziran 22, 2007, 10:45 am

    aslında JavaEE güzel olabilir ancak temel java bilgisi istiyor. ve eburhan’a katılıyorum bol bug’lı bir yazı olur 🙂 zira kendisi durup dururken crash olan, google ig’yi bile düzgün göstermiyen bir yorumlayıcıya sahipken firefox’tan hızlı çalışması benim hiçte ağzımı sulandırmıyor 🙂

  4. Haziran 22, 2007, 10:51 am

    @grkn : Temel java bilgisi olmadan J2EE çok çok havada kalır ve hiçbir anlam ifade etmez. O nedenle java bilgisi şart.
    Katıldığım asp.net kursunda C# bilgisi gerekliydi . Çok iyi c# bilmemekle beraber java ile c#’ın birbirine çok benzemesi sayesinde rahat etmiştim.

    Safari hakkında daha fazla yorum gelirse bunları kopyalayıp bir Safari yazısı çıkarırım ortaya. Zaten detaylı bir inceleme olmayacak sadece vaktim olmadığı için yazamakta gecikiyorum.

  5. Temmuz 11, 2007, 3:35 pm

    slm çok güzel bir şey bu : ) tebrik ederim. Bende gecenlerde internette dolaşırken bir siteye rastladım. Bir SOHBET sitesinin bu kadar keyifli olabilecegini düşünmezdim.siteyi şiddetle tavsiye ediyorum. Sohbet siteleri ile ilgili düşünceleriniz tamamen değişecek. Çok şeker insanlar. : )
    http://www.hopbidik.net
    (zeynep)

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

