Başlangıç > GÜNLÜK > NE DE GÜZEL SÖYLÜYOR

NE DE GÜZEL SÖYLÜYOR

Aslında blogumda video yayınlamaya pek sıcak bakmıyorum ama bu arkadaşın sesini çok beğendim. Hele bir de canlı canlı söylüyor olması çok hoşuma gitti. Karaağaç ‘ı bir de Fatih Çöktü ‘den dinleyin.

Herekese mutlu haftasonları diliyorum…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Haziran 16, 2007, 12:12 pm

    şuanda “sanatçı” olduğunu iddaa eden bir çok insandan daha güzel söylediği kesin, paylaştığın için sağol İbrahim abi kulaklarımın pası silindi 🙂

  2. selam
    Haziran 16, 2007, 3:16 pm

    hocam i.e 6 sıfırda sayfana bakarsan css ten kaynaklı olarak .. 3 layer yan yana degil aşağı doğru gosterdiğini göreceksin . firefox ta sorun yok. bilgine.. çözunurluk 1024*768 Kolay Gelsin

  3. Haziran 16, 2007, 5:15 pm

    @grkn : Beğendiğine sevindim. Sesi gayet güzel. Herhangi bir oynama yada üzerinde düzeltme olmadan bu sesi çıkarmak kolay olmasa gerek.

    @selam: CSS sorunundan haberdarim ie 6.0 da iş yerimde ben de bu durumu fark ettim ama wordpress ücretsiz blog alanı sağladığı için CSS düzenlemek ek ücrete tabii ve ben de şimdilik düşünmüyorum. Bir de bu tip iletileri lütfen iletişim sayfası üzerinden gönderin.

  4. Haziran 17, 2007, 10:53 am

    Gerçekten harika bi sesi var

  5. Haziran 17, 2007, 5:19 pm

    Fatih ‘in sesi çok güzel. Başka bir videosu daha var.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

