Başlangıç > GÜNLÜK > İŞ HAYATIMIN İLK GÜNÜ

İŞ HAYATIMIN İLK GÜNÜ

Geçen hafta cuma günü bitime projemi teslim ettikten sonra bugün iş hayatıma resmen başlangıç yapmış bulunuyorum.

Cybersoft ‘ta Yazılım Mühendisi olarak işe başladığımı blog okuyucularımla da paylaşmak istedim.

Her ne kadar yaptığım stajlar sayesinde iş ortamı deneyimim olsa da ben de herkes gibi ilk gün şaşkınlığı ve sendromu yaşadığımı itiraf etmeliyim.

Bana yarılan masaya oturup bilgisayarımın başına geçince sanki karşımdaki alet gecemi gündüzümü ayırdığım bir bilgisayar değil de ilk defa karşılaştığım bir uzay mekiği gibi geldi ilk başlarda.. Neyseki öğleden sonra şaşkınlığımı atıp yavş yavaş ortama alışmaya başladım. Umarım güzel ve başarılarla dolu bir iş hayatım olur.

Yeri gelmişken iş bulma sürecimde bana yardımcı olan kişilere de teşekkür etmek istiyorum. Mustafa Tan (Turkcell) , Arden Agopyan (IBM Turk) , Mehmet Nuri Çankaya (Microsoft Türkiye) , Murat Acar (Takas Bank) ve adını saymayı unuttuğum diğer kişiler , hepinize desteğiniz ve yardımlarınız için teşekkür ediyorum.

Çalışma hayatımda öğrendiklerimi ve deneyimlerimi de fırsat buldukça blogumda paylaşıyor olacağım. Aynı zamanda içeriğimi de JAVA ve Open-Source ürünlere doğru kaydırmayı planlaıyorum. Bunu da şimdiden haber vereyim.

Bugünlük bu kadar. Yazıyı daha fazla uzatmadan sabah erken kalkacak olmam nedeniyle yatağın yolunu tutuyorum…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Haziran 12, 2007, 7:10 am

    Hayırlı olsun İbrahim 🙂

  2. Mehmet ACA
    Haziran 12, 2007, 9:19 am

    Hayırlı uğurlu olsun İbrahim, İş hayatında da başarılar dilerim.

  3. Haziran 12, 2007, 10:18 am

    hayırlı olsun İbrahim abi 🙂

  4. Haziran 12, 2007, 10:34 am

    İbrahim tebrik ederim, çalışma yaşamında başarılar.

  5. Haziran 12, 2007, 8:26 pm

    @ Mustafa Abi , Mehmet , Gürkan, Tonguç Abi hepinize çok teşekkür ediyorum.

    Dünkü şaşkınlığımı bugün biraz daha attığımı düşünüyorum. Her geçen gün daha da güzel olur diye umuyorum.
    Destekleriniz için çok teşekkürler.

    Selamlar….

  6. Haziran 13, 2007, 10:59 am

    Hayırlı olsun ibrahim. İş hayatında başarılar dilerim 😉

  7. Haziran 13, 2007, 12:04 pm

    Hayırlı olsun
    İnşaallah istediğin yerlere gelirsin
    İstanbulda mısın? Ankara’ya gidicek misin?

    Hayırlı İşler 🙂

  8. Haziran 14, 2007, 10:23 am

    Hayırlı olsun İbrahim bey 🙂 (darısı benim başıma)

  9. Haziran 14, 2007, 2:09 pm

    Yıllarca okuyup didindikten sonra noktaladığmız (aktif) öğrenim hayatı, sonraları sadece tatlı bir film şeridi olarak kalıyor aklımızda. O günlerde verdiğimiz uğraşları, ödevleri, sınavları dünyanın en zor işi zannederdik. Oysa çok geçmeden hepsi gülümsenen ve belki de özlenen bir anıya dönüştü. Çevresince himaye altında yaşayan öğrenci sıfatından, artık çevresinin kendisinden beklentileri olan yetişkin bireylere dönüştük. Bundan sonraki yaşamda, uzun ince bir yolda maddiyatı kadar maneviyatı da yüksek kazançlar dilerim.

  10. Haziran 14, 2007, 10:05 pm

    @Erhan,Adil Erkan, Sadullah Keleş,yagi hepinize teşekkürler.

    Sadullah hele bir bitir de askerliği iş bulursun hayırlısıyla.

    yagi sen de çok güzel özetlemişin durumu. Cidden öğrenci olmakla çalışan biri olmak bambaşka.

    Şu anda kontrol elimden çıkmış gibi hissediyorum kendimi. Umarım alışırım bu duruma.

    Selamlar

  11. Murat Yıldırgan
    Haziran 16, 2007, 2:08 pm

    İbo hayırlı olsun valla çok sevindim 🙂 ,

    Bunun başarılarla dolu bir kariyerin başlangıcı olduğundan hiç şüphem yok…

    En kısa zamanda görüşmek üzere , MEBS okulundaki asteğmen adaylarından sevgilerle 🙂 🙂 🙂

    Tekrar hayırlı olsun…

  12. Haziran 16, 2007, 5:22 pm

    @Murat Yıldırgan: Selamlar Murat vallahi askerdeyken bile beni okuyor olman çok hoşuma gitti.

    İyi temennilerin de çok teşekkür ediyorum, tüm bölüm arkadaşlarıma güzel bir kariyer başlangıcı diliyorum.

    Nerede çalışırsak çalışalım iş yine bize düşüyor. İşin akışına kapılıp körelmemek lazım. Bireysel gelişimimize dikkat etmemiz faydalı olacaktır diye düşünüyorum.

    Asker dönüşü seni da artık Microsoft Türkiye ‘ye yerleştiririz 🙂
    .NET dünyası senden iyisini mi bulacak.

    MEBS okulundakilere selamlar ve hayırlı kezkereler…

  13. Temmuz 6, 2007, 11:04 pm

    Selam İbrahim,
    Senin adina cok sevindim. Eminim ki Cybersoft’ta cok basarili olacaksin.
    Calismalarinin devami ve artmasi dilegiyle,

    Serkan

  14. Temmuz 7, 2007, 6:16 am

    @Serkan: Teşekkürler Serkan Bey;
    İyi temennileriniz umarım gerçek olur. Size de yeni işinizde başarılar ve kolaylıklar diliyorum.

    Selamlar.

  15. Temmuz 13, 2007, 8:07 am

    İbrahim çok sevindim.. hayırlı olsun..

    bizlerde yavaş yavaş okul karmaşından kurtulup iş hayatına adım atıyoruz. inşallah hepimiz için hayırlı şeyler olur.

  16. Temmuz 13, 2007, 5:01 pm

    @Özay : Teşekkürler Özay.
    Umarım hepimizin başarılı ve heyecanlı 🙂 bir iş hayatı olur.

    Selamlar.

  1. Ocak 1, 2008, 1:51 am

Bir Cevap Yazın

