Başlangıç > GÜNLÜK > İZMİR ‘DE KÜÇÜK BİR MOLA

İZMİR ‘DE KÜÇÜK BİR MOLA

izmir.jpgUzun zamandar beri içinde bulunduğum yoğun tempodan sıyrılmak ve ailemi ziyaret amacıyla dün sabah itibariyle İzmir ‘e gelmiş bulunuyorum.

Yoğun geçen hasret giderme faslı vb. durumlardan ötürü yazılarda biraz aksama olabilir. Hatta gelen e-postalara bile bir gün sonra cevap vermeye başladım.

Bu arada blogumda yazabilmek için fırsat kollamaya devam edeceğim ve fırsat buldukça birşeyler yazmaya çalışacağım. Yaşanabilecek aksaklıklardan ötürü  bloguma ilgi gösteren herkesten şimdiden özür diliyorum.

En kısa sürede görüşmek dileğiyle…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Mayıs 2, 2007, 3:05 pm

    İzmir doğumlu bir insan olarak 🙂 iyi tatiller diliyorum sana..

  2. Mayıs 2, 2007, 3:18 pm

    Teşekkürler Gürkan . İyi bir tatil için hava da gayet güzel.

  3. Mayıs 2, 2007, 10:32 pm

    3 büyük şehirden bana en yakın olanı İzmir. Hem mesafe olarak yakın hem de beğeni olarak 🙂

  4. Mayıs 2, 2007, 10:37 pm

    Gerçekten süper burası ya İstanbuldan sonra daha da bir tatlı geldi 🙂

    Tavsiye ediyorum hem de şiddetle

  5. Mayıs 4, 2007, 2:33 am

    izmirliyim izmirlisin izmirli oh ^^

  6. Eylül 26, 2007, 3:25 pm

    ik ben 19 jaar ik heb je foto ge zien je bent erg mooi ik ben verlieft ik woon ik nederland ik wil met je trouwen ?

  7. piskocash_35
    Eylül 27, 2007, 2:27 pm

    izmir gibsi var mı ya ben eskişehir de okuyorum 18 senedir farketmediğim izmir in güzelliklerini farkediyorum iyi bakın memleketime olur mu?????????????

  8. can
    Ekim 15, 2007, 2:42 pm

    en güzeli bence izmir hele bide bornova sı varya … offf

  9. cekop
    Mart 31, 2008, 11:57 am

    izmirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr karşıyakalı olmak bi başka!!batıya açılan kapı mükemmel bir şehir aşığım burayaaaaaaaaaaaaaaa :D:d

  10. funda
    Mayıs 8, 2008, 5:46 pm

    çoooooooooook süper bir resim çoook işime yaradı gerçekten tesekkürler ödevim vardıda onun için kullandım BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

