Başlangıç > .NET, GÜNLÜK, MESLEKTEN, MICROSOFT > MICROSOFT YAZ OKULU 2007

MICROSOFT YAZ OKULU 2007

yazokulu2006.jpgBu seneki Microsoft yaz okulu için başvurular başlamış durumda ve son başvuru tarihi 4 Mayıs 2007 olarak belirlenmiş. İstanbul, İzmir ve Ankara ‘daki öğrenci arkadaşlarımıza staj için bu fırsatı değerlendirmelerini tavsiye ediyorum.

Yirmişer günlük programlar olarak yürütülecek yaz okulunun içeriği de gerçekten çok hoşuma gitti. Yeni Microsoft teknolojilerini denemeniz için güzel bir fırsat olacaktır.

• Windows Longhorn Server
• SQL Server 2005
• .NET Framework 3.0
• ASP.NET 2.0 ve AJAX
• Expression Ürün Ailesi
• Sharepoint 2007
• Proje Çalışması

gibi güncel bir içerikten oluşan bu yaz okulu sizlere farklı üniversitelerden arkadaşları tanıma fırsatı da verecektir. Blogumdaki konuk yazar köşesinde konuğum olan Murat YILDIRGAN arkadaşım da buradaki yazısı ile sizlerle Microsoft yaz okulu deneyimini paylaşmıştı. Bu fırsatı kaçırmamanızı temenni ediyorum.

Ayrıntılı bilgi ve başvuru için tıklayınız.

Kategoriler:.NET, GÜNLÜK, MESLEKTEN, MICROSOFT
  1. Nisan 28, 2007, 6:12 pm

    ben oraya gitsem yüksek ihtimalle hoca beni sınıftan atabilir 🙂 “ben bunu şu dille daha güzel üstelik beleş yaparım gibi söylemlerim” yüzünden 🙂 bu arada konu bulma özürlü ben sayesinde bu 100. yazı olayı yattı sanırım 🙂

  2. Nisan 28, 2007, 6:28 pm

    Daha 4 yazı var 100. yazıya. Evet beleşe yaparsın doğrudur ama herşeyi kapsamıyor bu. Sadece development araçları olarak olaya bakmamak lazım bir de yönetim amaçlı sunucu yazılımları vs var.

  3. Nisan 28, 2007, 11:32 pm

    içeriği bol bi site yapmışınız hoş 😉

  4. Temmuz 11, 2007, 3:59 pm

    slm çok güzel bir şey bu : ) tebrik ederim. Bende gecenlerde internette dolaşırken bir siteye rastladım. Bir SOHBET sitesinin bu kadar keyifli olabilecegini düşünmezdim.siteyi şiddetle tavsiye ediyorum. Sohbet siteleri ile ilgili düşünceleriniz tamamen değişecek. Çok şeker insanlar. : )
    http://www.hopbidik.net
    (zeynep)

  5. Ocak 16, 2010, 7:21 pm

    Cok Güzel Paylaşım HerkeSe Tskler. Sitemizede ßékLériz…

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

