Başlangıç > GÜNLÜK > STATIC IP STATIC IP MİDİR?

STATIC IP STATIC IP MİDİR?

staticip.pngGeçtiğimiz cuma günü postacı tarafından getirilen zarfı açtıktan sonra artık bu soruyu kendi kendime sorar oldum. ADSL hizmeti için başvuru yaptığım zaman Static IP (Internet Protocol) sahibi olmayı belirtmiştim ki öyle de oldu ama ADSL hizmetinden faydalandığım şu üç yıllık süre içerisinde dördüncü IP değişikliğimi yapacağımı da cumadan beri öğrenmiş bulunuyorum.

Cuma günü münasebetsiz bir zamanda kapımı çalan postacı amca elinde telekomdan gelen zarfla bana birşeyler imzalatmaya çalışırken bir yandan da “Kardeş sen borcunu ödemedin mi ondan gelmiştir bu ” diyerek iyice beni delirtmeyi başardı.

Zarfı açıp, yazılanları okuyunca anladım ki yine IP değiştirecektim. Yapılacak genel iyileştirme çalışmaları nedeniyle IP değiştirmem gerekiyormuş.

IP ezberlemekten yoruldum artık, isyanlardayım. Static IP ‘ye ücret ödemenin hiçbir espirisi kalmadı. Ayrıca şu genel iyileştirmenin sonuclarını da çok merak ediyorum. Mesela artık sorunsuzca streaming media izleyebilecek miyim?

Umarım bu son IP değişikliğim olur ve ben de aklımdaki STATIC IP STATIC IP MİDİR? sorusundan bir an evvel kurtulurum. Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıya kadar sağlıcakla kalın…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Nisan 24, 2007, 10:31 pm

    abi gözünü seveyim bana ttnet, adls deme akşam akşam sinir hastası ettiler zaten beni gerek kurum olarak, gerek call center’daki artisler olarak.. http://www.grkn.net/ttnet-rezaleti

  2. Nisan 24, 2007, 10:33 pm

    üstteki yorum yanlış oldu url sonundaki 3 noktayı silersen sevinirim 🙂

  3. Nisan 24, 2007, 11:37 pm

    En sevmediğim okuyucu modeli masraflı olanıdır haberin olsun Gürkan 🙂

    Şaka bir yana blogundaki yazıyı okudum ben de az kavga etmedim TT ile. Önce böyle hayatımda hiç modem görmemişim gibi davranırlardı sonra Bilgisayar Müh olduğumu söyleyince bir de üstüne biraz teknik konuşunca. aman efendim ne güzel birbirimizi anlıyoruz diyerekten yağ bal olayına girerlerdi.

    Ama artık telefonda muhattab olmak yerine mektup yolluyorlar 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

