Başlangıç > GÜNLÜK, HABERLER > GMAIL PAPER ŞAKASI ve JETON OLAYI

GMAIL PAPER ŞAKASI ve JETON OLAYI

step3_af.jpgBilmiyorum hiç dikkatinizi çekti mi ama Google ‘ın komikliği üzerinde bu aralar. Geçenlerde klozete Wireless ağ kurmak gibi komik sandığı bir şakayla karşıma çıkan Google az önce de Gmail hasabıma girip maillerime bakmak isterken gelen mailleri kağıda basıp adrese yollamakla ilgili bir espirikle beni karşıladı.

Yeni sevisimizin adı GMAIL PAPER. Güya böyle nostaljik olsun diye ve bizleri reklamlardan kurtarmak adına Gmail hesabımıza gelen mailleri print edip adresimize isteyebiliyoruz. Sadece mailleri değil resim, yazı vb. eklentileri de çıktı alıp yolluyorlar. Hatta bu şaka için üşenmeyip güzel de bir sayfa hazırlamışlar.

Sayfada sıkça sorulan sorular var. Mesla kaç adete kadar çıktı isteyebiliyoruz, herhangi bir ücret alınıyor mu , bu şekilde kağıda basılması çevreye zararlı değil mi gibi klasik kullanıcı soruları. Bir de yanına kullanıcı görüşleri ekleyip olayı abartmışlar.

Ne yalan söyleyeyim bir ara inanır gibi oldum (Sanırım bu açıklamamdan sonra bu blogu kimse okumayacak) ama olayın ücretsiz olmasından şüphelenip Program Policies sayfasına gidince APRIL ‘S FOOL DAY JOKE ‘un içinde bulunduğumu anladım. (Jeton biraz geç düştü ama ne yapalım. Sağlık olsun)

Bakalım Google bu espirik olayını nereye bağlayacak çok merak ediyorum. Sizleri de uyarmış olayım da benim gibi atılmayın 🙂 Bir sonraki yazıya kadar sağlıcakla kalın…

Kategoriler:GÜNLÜK, HABERLER
  1. Nisan 14, 2007, 11:09 pm

    bu aralar komikliği üzerinde 1 nisandaki wireless şakasıda güzeldi 🙂

  2. Nisan 15, 2007, 7:35 am

    Vallahi gecenin o vaktinde şakaya maruz kalmak da ayrı bir olay. Bir de böyle birşey beklemediğim için çok garip hissetmiştim kendimi.

    1 Nisandaki wireless olayını görünce Kim inanır buna demiştim. Cevabımı aldım: Benim Gibiler 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

