Başlangıç > GÜNLÜK > TEMA DEĞİŞTİRİYORUM

TEMA DEĞİŞTİRİYORUM

Bir kaç gündür tema değiştirme derdine düştüm. Önceki temam pek şık görünmese de gayet kullanışlı bir temaydı. Yani üç kolonlu olması aradığım temel özellikti ve Andreas ‘ın teması bu iş için gayet uygundu. Fakat biraz daha şık bir tema kullanmam gerektiğini düşünmeye başladım. ( Gelen tepkiler yüzünden 🙂 )

Hiçbir zaman  tasarım konusunda iddiam olmadı olmayacaktır da. Ben daha çok içeriğe yoğunlaşıyorum ama eldeki imkanlar dahilinde tasarımı da güzelleştirmeye çalışcağım. WordPress ‘de CSS değiştirmek ücretli olduğu için çok fazla esnekliğim olmasa da daha iyi bir temanın vakti geldi diye düşünüyorum.

Sonuç olarak bir kaç gün boyunca (Ben karar verene kadar) blogumu her ziyaret ettiğinizde farklı bir temayla karşılaşabilirsiniz. Şimdiden vereceğim geçici göz rahatsızlığı için özür diliyorum. Lütfen tarayıcılarınızın ayarlarıyla oynamayın yakında herşey güzel olacak …

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Nisan 11, 2007, 11:26 pm

    şuanda karşımda gördüğüm şey eskisinden çok daha güzel ve sade.. bu sözü çok seviyorum “less is more!” 🙂

  2. Nisan 12, 2007, 6:45 am

    Sealm gürkan.
    Beğenmene çok sevindim. Gece dedim diğer temaları da deneyeyim ama kafam iyice karıştı. WordPressde istediğim gibi bir tema yok desem yeridir.

    Neyse abartmadan bir temada karar vereceğim. İleride belki yine değiştiririm ama amacım insanların gözünün alıştığı tek bir tema ile yoluma devam etmek

  3. Nisan 12, 2007, 3:17 pm

    aslında wordpress için kendi temanı yapmak o kadarda zor birşey değil xhtml, css ve azıcık ucundan PHP bilgisi istiyor ki buda senden var sanırım 🙂

  4. Nisan 12, 2007, 5:59 pm

    Tema yapmakta sorun yok da tema güncellemek ücretli olduğu için ben pek yanaşmıyorum. Ama kendi hostingime taşıdığımda (senin gibi) gerekli değişiklikleri elbette yaparım.
    Php bilmiyorum ama bileni tanıyorum 🙂

  5. Nisan 14, 2007, 2:53 am

    Birileri PHP mi dedi 😀

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

