Başlangıç > BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ, GÜNLÜK > CETURK TOPLANTISININ ARDINDAN

CETURK TOPLANTISININ ARDINDAN

ceturk.pngTürkiye ‘nin en iyi bilişim platformu olma hedefiyle bundan 4 sene evvel yola çıkan CETURK ‘teki durgunluk sanırım tüm ziyaretçilerin dikkatini çekmiştir. İşte dün bu nedenden ötürü kötü hava koşullarına rağmen 4 kişi buluşarak yaklaşık üç buçuk saatlik bir toplnatının ardından yeni yol haritamızı çizdik. En büyük eksikliğin yük dağılımında olduğunun hepimiz farkındaydık ve hiyerarşik bir ekip yapısı kurma kararı aldık. En üst seviyede de çekirdek ekibi oluşturarak görevleri paylaştırdık. Bu günden itibaren ben Projeler Koordinatörü ve Tanıtım Sorumlusuyum. Yani CETURK.COM ‘un bilinip  desteklenmesi adına faaliyerler düzenleyeceğim.

Özellikle site üyelerine faydalı olabilecek yeni organizasyonlar düzenleyip sitenin daha fazla kişiye yararlı olmasını hedefliyorum. Bunun için aklımda bir dizi proje var ve bunları yakında CETURK ‘te duyacaksanız. Ayrıca bu faaliyetler için gerekli olan maddi desteği bulmak da benim görevim ve bu konuda ciddi adımlar atacağım.

Çekirdek ekibin kalan 3 üyesi ise görevleri şu şekilde paylaştılar. Mehmet Güzel: Forum Sorumlusu , Abdurrahim Cebe: İçerik Sorumlusu , Mehmet Aca: Teknik Sorumlu oldu.

Umarım bu ekip ile CETURK daha iyi yerlere gelir. Bilişim konusunda faaliyet gösteren pek çok site var ve bunların içerisinde benim de düzenli bir şekilde takip ettiklerim var fakat bunların hepsi tek bir konuya odaklanmış , belirli güçler tarafından desteklenen siteler. Biz ise CETURK ‘un tüm alanlarda faaliyet göstermesini , bağımısz olmasını , özellikle de kaynak eksikliği olan konulara yoğunlaşmasını istiyoruz. Umuyorum zamanla daha iyi bir içerik , daha çok katılım ve daha çok faaliyet olur.

  1. Nisan 1, 2007, 11:13 am

    eminim ki çok güzel bir proje ortaya çıkacak 🙂 birde bazı sayfalar firefox’ta görüntülenirken Tr karakter sorunu oluyor 😦 alt yapıyıda bi elden geçirseniz iyi olacak gibi..

  2. Nisan 1, 2007, 11:30 am

    Haklısın o problemler vs hepsi giderilecek. Sistem şu anda ASP ile kodlanmış ve bunun üzerine geliştirme yapmak çok zor zamanla ASP.NET’e taşınacak ve daha iyi bir hale gelecek.

    bu şekilde yaşadığınız sorunları geri bildirmenizçok önemli.

    Bu arada bloga olan ilginden ötürü sana tekrar teşekkür ediyorum.

  3. Nisan 1, 2007, 12:30 pm

    önemli değil 🙂 bu alanda bilgili insanların yazılarını okumak, görüşlerini belirtmek zevkli oluyor 🙂

  4. Nisan 2, 2007, 7:20 pm

    ceturk.com u bilgisayar mühendis adayları olarak desteklememiz gerekiyor.. Bilgisayar konusunda yeterli içeriğe sahip pek sitemiz yok.. umarım ceturk ün attığı adımlar bu konuda bizleri tatmin eder.. inşallah daha da başarılı olursunuz..

  5. bymesut
    Nisan 4, 2007, 12:33 pm

    slm ceturk gerçekten de kaliteli insanların olduğu bir ortam ve bunun gelişmesi için çaba harcayacağımdan emin olabilrisiniz
    böyle bir ortam oluşturduğunuz için tşk

  6. Nisan 4, 2007, 4:12 pm

    Çok teşekkürler . Yakında ceturk ekibi için kişileri görevlendireceğiz. Bu görevlendirme sırasında başvuruda bulunarak aktif olarak ceturk içerisinde yer alabilirsiniz.

    Kolay gelsin

  7. Nisan 4, 2007, 8:41 pm

    Ben de uzun zamandır CETURK’ü takip ediyorum. Her ay bültenlerini baştan sonra gözden geçiriyorum. Fakat senin de bahsettiğin gibi son zamanlardaki durgunluğu benim de canımı sıkıyordu. Verdiğin bu haber gerçekten de beni senindirdi. İnşallah daha dinamik bir CETURK görürüz.

  8. yesillili
    Nisan 11, 2007, 12:48 am

    bence artık cetürkün daha iyi bir temasının olmasını zamanı da çoktan geldi geçti. Mehmet Abi(ACA)’ye bir ara söylemiştim, size de söyliyeyim. görsel oalrak bence ceturk çok cılız kalıyor ve renk uyumu ve yazı fontları açısından dikkatli okunabilme oranını düşürüyor…

    Tabi içerik düşünüldüğünde görsellik arka planda kalıyor. ama görsel tarafı da iyi oldu mu içeriğin de pozitif bir ivme kazanabileceğini düşünyorum…

    Ceturk’e yayın hayatında başarılar dilerim…

  9. Nisan 11, 2007, 10:58 am

    CETURK ‘un tasarımında mutlaka değişiklik olmalı.Bu iş için de bir ekip lazım Mehmet ‘i tasarım işiyle boğuşturmak pek akıllıca gelmiyor bana. Garfikler ve görselleri düzenleyecek ekip arkadaşları arayacağız.

    Reklamlar ve yeni haberler için daha etkin alanlar ayıracağız. Biraz zaman 🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

