Başlangıç > GÜNLÜK > ULTIMATE BOOT CD V4.0

ULTIMATE BOOT CD V4.0

label20070313.pngBlogumda okunan yazıların istatistiklerini sürekli takip ediyorum ve gördüm ki en çok WINDOWS XP LIVE EDITION NEDİR? adlı yazı okunuyor. Sanırım hepimizin başı çöken sistemlerle dertte. Bir şekilde bu sistemleri ayağa kaldırmaya ve kaybolan verilerimizi kurtarmaya çalışıyoruz yada sinirlenip format atıyoruz. Bu gibi durumlarda kullanmanız için önerebileceğim bir diğer ürün de Ultimate Boot CD.

Bu cd ile birlikte sisteminizi boot edebilir ve pek çok test gerçekleştirebilirsiniz. Anti-virus taraması, network araçları , test araçları , password araçları , disk araçları ve çeşitli boot araçları CD ‘nin içeriğine dahil edilmiş.

Bu ürünü bloguma taşımamdaki bir diğer neden de ürünün uzun bir süreden sonra güncellenmiş olması. Yani 4.0 sürümü çıkalı yaklaşık 10 gün oluyor. Daha önceden deneyip beğendiğim bu ürün güncelleme konusunda beni üzmüştü ama uzun bir sessizliğin ardından nihayet yeni sürümünü çıktı.

Bu gibi ihtiyaçları olanlara ve sistem yöneticiliği gibi konulara merak salan arkadaşlara denemelerini tavsiye ediyorum. Ben genellikle sitede bulunan ISO imajını indirip bir cd’ye yazdırarak kolayca işimi hallediyorum. Sizlere bu noktada en önemli tavsiyem kaliteli bir CD kullanmanızdır.

Hepinize sorunsuz günler diliyorum. Sağlıcakla kalın.

ANA SAYFA: http://www.ultimatebootcd.com/index.html

DOWNLOAD: http://www.ultimatebootcd.com/download.html

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Nisan 4, 2007, 8:33 pm

    Benzer şekilde Hiren’s BootCD var.

    http://www.hiren.info/pages/bootcd

  2. Nisan 4, 2007, 8:43 pm

    Bir de “Hiren’s BootCD” var 🙂

    http://www.hiren.info/pages/bootcd

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

