Başlangıç > .NET, GÜNLÜK, MERCEK ALTI, MESLEKTEN > ASP.NET 2.0 AKADEMİ ‘NİN ARDINDAN…

ASP.NET 2.0 AKADEMİ ‘NİN ARDINDAN…

btakademi.jpgBlogumda daha önce BTAKADEMİ ‘de ASP.NET eğitimine başlayacağımı duyurmuştm. Dün itibariyle toplamda 1.5 ay (36 saat) süren  bu eğitim sürecini tamamladım. Salı ve perşmebe akşamları 19:00-22:00 saatleri arasında katıldığım programın eğitmeni Sayın hocam Sefer Algan ‘dı.

aspnet.jpgBazı geceler kurstan eve dönerken gecenin bu saatinde ne işim var benim sokaklarda diye kendime kızdığımı hatırlıyorum. Ama dün gece bu kızgınlığın yerini kursun bitmesinden dolayı yaşadığım üzüntü aldı. İlk derste hocamız BTAkademi ‘nin alışkanlık yaptığını söylemişti , ben bunu bizzat yaşadım. Şu zamana kadar katıldığım en iyi içerikli eğitimdi desem yeridir. Bugün sabahtan kursta gördüğümüz konulara şöyle bir göz gezdirdim ve gördümki öğretilenlerden yüzde 95’i aklımda (Kalan yüzde 5’lik kısım da benim tembelliğimden kaybolup gitmiş :))

Peki neden bu eğitim bende böyle bir yer etti biraz da ondan bahsedeyim. Burada en büyük etken eğitmenim oldu. Açıkcası bu kurumdan ilk kez eğitim alacağımdan ilk gün aklımda soru işaretleriyle kursa gitmiştim. Fakat Csharpnedir.com ‘da yazılarını okuduğum Sefer hocayla tanıştıştıktan sonra soru işaretlerinden eser kalmadı. Bir kez daha gördüm ki ne kurum adı , ne verilen kitaplar ne de monitörlerin LCD olması önemli değildi , önemli olan verilen bilgi ve bu bilginin veriliş şekliydi.

Eğitimin başlangıcında verilen 6 saatlik C# eğitimi benim gibi Java altyapısı olan birinin.NET platformuna ısınması adına çok faydalı oldu. Ayrıca Sefer hocamızın dersteki uygulamalar sırasında karşılaşıtığı sorunları yılmadan çözmeye çabalaması ; özel JavaScript hileleri 🙂  ve .NET vizyonu bu eğitimden aldığım en değerli bilgiler. İçeriğin adam akıllı bir şekilde oluşturulmuş olması ve eğtimin planlanan zamanda tamamlanması da beni çok sevindirdi.

Unutmadan tüm sınıf arkadaşlarıma da oluşturdukları sıcak sınıf ortamı için çok teşekkür ediyorum. Yusuf arkadaşımızın ders günleriyle olan problemleri , fotoğrafçı Cemal abimizin ahiret sorularından uyarlanmış web soruları , Atilla Bey’in işten yorgun argın gelip oturduğu yerden rüyalara dalması , ödevi yapmayanların ceza olarak aldıkları çikolatalar bu eğitimi daha da keyifli bir hale getirdi. Başta Serfer hocam olmak üzere tüm BtAkademi çalışanlarına  ve sınıf arkadaşlarımı teşekkürlerimi sunuyorum.

Bu tarz bir eğitim düşünenlere şiddetle BtAkademi’yi tavsiye edebilirim. Yazının sonundaki linkten daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. (Ayrıca eğitim sonunda tüm katılımcılara Katılım Belgesi ve ASP.NET RESOURCE KIT DVD ‘si veriliyor)

http://www.btakademi.com/guncelegitimler.aspx?ID=1

  1. Mart 24, 2007, 12:09 am

    Eğitim hakkındaki görüş ve düşüncelerin için teşekkürler İbrahim. Genelde öğrencilerim ne kadar iyiyse eğitimde o kadar iyi oluyor. Bende sizlere teşekkür ederim. Bu arada günlüğünü devamlı takip edilenler listeme aldım 🙂 Artık ne yazıyorsan bilki bende okuyorum 🙂

  2. Mart 24, 2007, 8:50 am

    Gerçekten keyifli bir eğitim süreci oldu. Sınıf ardaşlarım da gerçekten iyiydi. Eğitimin başında biraz durgunduk ama zamanla açıldık diye düşünüyorum.
    Bloguma olan ilginiz için çok teşekkür ediyorum. Yalnız bu beni biraz gerdi 🙂 , içeriği biraz daha iyileştirmem gerekecek anlaşılan.

    Saygılarımla

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

