Başlangıç > GÜNLÜK > ARTIK MSAKADEMİK’TE DE YAZACAĞIM

ARTIK MSAKADEMİK’TE DE YAZACAĞIM

msakademik.JPGAz önce aldığım bir haberi hemen blog okuyucularımla da paylaşmak istedim. Uyumadan önce gelen e-postalara bakarken Mehmet Nuri Çankaya Bey’den de bir posta olduğunu gördüm. Merakla postayı açıp okuduğumda MSAKADEMİK.NET ‘te benim için editörlük hesabı açılmıştı.

Yani ben de artık MSAKADEMİK’te makale yayınlayabileceğim.Öncelikle bu güzel jest için Mehmet Nuri Çankaya ve MSAKADEMİK ekibine teşekkür ediyorum. Yeni tamamladığım ASP.NET eğitiminden edindiğim bilgileri , XML ,Web Servisleri ve SQL Server 2005 hakkındaki bilgilerimi burada da paylaşıyor olacağım.

MSAKADEMİK ‘e makale ekledikçe blogumda da duyuracağım. Umarım fırsat bulup faydalı yazılar hazırlayabilirim.

Şimdilik benden bu kadar. Vakit de geç oldumuş zaten. Sağlıcakla kalın…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Murat Yıldırgan
    Mart 23, 2007, 10:12 am

    Hayırlı olsun İbrahim 🙂 . Çok yararlı paylaşımlarda bulunacağından eminim. Görüşmek üzere ,kolay gelsin…

  2. Mart 23, 2007, 10:23 am

    oh oh oh ne güzel sen bu işte gelecek vaad ediyorsun öyle gözüküyor hadi bakalım hayırlısı

  3. Mart 23, 2007, 6:24 pm

    Kutlarız ibrahim. Hayırlı olsun 🙂

    Bu arada biz, yeni bir XML yazarı mı aramalıyız 🙂

  4. Mart 23, 2007, 6:45 pm

    hayırlı olsun İbrahim abi 🙂 çok güzel makaleler yazacağına eminim zaten msakademik çok müthiş bir ortam 🙂

  5. Mart 23, 2007, 7:57 pm

    Hayırlı olsun İbrahim.

  6. Mart 23, 2007, 8:23 pm

    Tüm yorum yazanlara öncelikle çok teşekkür ediyorum. Hepinize tek tek cevap vermeden evvel birkaç birşey söylemem gerekli. Ben de Msakademik’ten mail geldiğinde çok sevinmiştim ama abartılası bir durum değil. 3 aydır burada birseyler yazıyorum ve encok yorumu bu yazının alması biraz da garibime gitti 🙂 . A sitesi b sitesi hiç ama hiç fark etmez. Önemli olan yazanan ne anlattığı diyorum. Msakademiğin marka olarak gözümde diğerlerinde pek de bir farkı yok. Sizlere de tavsiyem gizli yerlerde kalmış cevherleri bulmanız yönünde. Kabak gibi ortada duran makalelerden ziyade arama motorlarında 2.,3. sayafalarda gelen makalelere çok daha değerli bilgiler olabiliyor. Bu küçük hatırlatmanın ardından bireysel cevaplara sıra geldi.

    @Murat: Vallahi abi ne zaman MSakademik’e girsem yüzüm kızarıyor.Sana olan makale sözümü tutamamanın verdiği ezikliği ta derinlerde hissediyorum. İlk makaleyi sanat ithaf edeceğim.

    @Yusuf: Yusufcum görüyorsun abi blogun ortamını. Daha ne duruyorsun. Teklifim her zaman geçerli. Düşün taşın ve bana geri dön. Pazarlığa açığım 🙂 (Anladın umarım)

    @Erhan: Abi ne ajax-tr ne ben kaldım vallahi. Şu aralar darma dağın oldum. En kısa sürede Valid-xml mevzusuna gireceğim. Lütfen sabır sınırınıza geldiğinde haber verin 🙂

    @Grkn: Vallahi çok güzel makaleler yazmam konusunda ben pek emin değilim. Şöyle ki makale yazmam gereken site ve ortam sayısı gitgide artıyor. Ben neden bir dur diyemiyorum onu da bilmiyorum ama ceturk,ajax-tr,blogum vs. derken bakalım ne ara vakit bulup yazacağız. Bir de sıradan ve kopya bir makale yazıp karizmayı dağıtmayı istemem 🙂

    @Fatih Küçükbaltacı: Fatih abi bloga olan ilgin için ben sana bir teşekkür borçluyum. Teşekkür ederim (Artık ödeştik) Darısı başına diyeyim …

    Saygılar , sevgiler

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

