Başlangıç > GÜNLÜK > HAKKIMDAKİ İDDİALARA CEVAP VERİYORUM :)

HAKKIMDAKİ İDDİALARA CEVAP VERİYORUM :)

ibm_logo.png Bir iki haftadır okulda arkadaşlarım arasında benimle ilgili birşeyler dolanıp duruyormuş. Bana sürekli “İBRAHİM HAYIRLI OLSUN IBM’DE İŞE BAŞLAMIŞSIN” gibi tebrik mesajları yağıp duruyor. Yolda gören önümü kesiyor , msn’de yakalayanlar yanarlı dönerli mesajlarla beni kutluyorlar. Hatta bazıları abartıp mail atıyorlar. Buraya kadar herşey çok güzel ama ..

 Evet bu işin bir de aması var. Malesef ki ben IBM ‘de çalışmıyorum. Çalışmadım da 🙂 IBM ile aramda maddi , manevi herhangi bir ilişki yok. Dedikoduyu kim, neden çıkardı onu da bilmiyorum. Ama yine de arkadaşlarımın beni böyle birşeye layık görmeleri bile güzel. Bir ara baskılardan ötürü acaba IBM’e gidip başvuruda bulunsam mı diye düşünmeye başladım.  IBM ‘de çalışmadığıma insaları ikna etmek gerçekten çok zor oluyor ama herkes artık bilsin BEN IBM’DE ÇALIŞMIYORUM.

sleep_grap3.jpgYeri gelmişken  birşeye daha cevap vermek istiyorum. Bazı kişiler benim hiç uyumadığı falan düşünüyorlarmış .Özellikle de mail grubumuzdan bazı arkadaşların bu şekilde tahminleri varmış ama o da gerçek değil. Gece yarısı 1’de yatıp sabah 6:30 gibi uyanıyorum. Bazı durumlarda kendime özel izin verip 8’de de uyandığım oluyor. Genel olarak pek uyumayı ve miskinlik etmeyi sevmem ama ben de her insan evladı gibi UYUYORUM. Sanırım artık benim için edişenlenmenize gerek kalmadı 🙂

Herkes son günlerde birini sanal alemde mimlerken , benim gerçek hayatta mimlenmem çok garip oldu ama ben de kendimle ilgili birkaç şeyi burada yazarak bu modadan da payımı almış oldum.

Sizlerden ricam benimle ilgili birşeyler duyduğunuzda inanmadan evvel  iletişime geçmeniz. Hakkımda sayfasında gerekli iletişim bilgilerim mevcuttur 🙂 Şimdilik kendimle ilgili söyleceyeklerim bunlar. Umarım bir daha bu tip açıklamalar yapmak zorunda kalmam… Sağlıcakla kalın.

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

