Başlangıç > GÜNLÜK > BU KÖYÜ BİLEN VAR MI?

BU KÖYÜ BİLEN VAR MI?

Ceturk forumlarında soruları cevaplarken gözüme takılan bir konu oldu. Başlık: Köyde bilgisayar eğitimi . Detaylarına baktığımda aşağıdaki resimde yeralan köyde bilgisayar eğitimi yapılsın diye imkansızlıklardan ötürü böyle bir yönteme başvurulduğu yazılmış. Fakat arkadaşlar bu köyün hangi köy olduğunu bulamamışlar. Yani resmi kaydeden arkadaş hangi kaynak aldığını unutmuş ve bu nedenden ötürü köye yardım gibi bir düşünce sonuca ulaşamıyor. Eğer köy bulunursa bilgisayar mühendisleri olarak bu köye yardım etme durumumuz var. Eğer aşağıdaki köyün neresi olduğunu biliyorsanız lütfen yorum olarak yazın.

Bir de bu resmi görünce sayın hocam Prof Dr. M. Yahya Karslıgil ‘in sözleri aklıma geldi. Hep bize bu kadar imkan sağlanmasına rağmen neden derse gelimiyor bu öğrenciler diye sitem ederdi. Şimdi bir şu resme bakıyorum , bir de okulumuzdaki imkanlara bakıyorum ve derse gelmemeyi marifet bilen arkadaşlara biraz daha sinirleniyorum…

2007-03-04_110230_koydepc.jpg

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Mart 18, 2007, 6:12 pm

    Bence birkaç yanlışlık var. Bu fotoğrafın ne zaman çekildiği, kimin çektiği bilinmiyor. Fotoğraftaki çocuklar oyun oynuyor olabilir. Yasin Sirkeci’nin belirttiği gibi komik resimler tarzında bir yerden bulmuş, resmi çeken komik resim diye de çekmiş olabilir. Çocukların bulunduğu yer de eğitim yuvasını andıran bir yapı da yok. Öğretmen desen hiç yok. Bu çocuklara öncelikle okul ve öğretmen bulmak gerekmez mi?

    Bunları yazmaktaki amacım sizi üzüntüye sürüklemek yada yaptığnız işe taş koymak değil. Güzel bir düşünce ve samimi duygularla yola çıktığınızı berlitmek isterim. Fakat enerjinizi boşa harcadığınız gibi bir izlenimim var.

  2. Mart 19, 2007, 11:32 am

    Aslında Fatih Abi dediklerinin hepsi bu yazıyı yazarken benim de aklıma geldi ama bir zararı dokunmaz diye düşünüp koydum .Sonuçta eyleme dönüşmüş birşey olmadığı için ortada bize birşey faydettirmez diye yazdım yazıyı

    Elbette işin alı astarı nedir olan biten nedir öğrenmeden bir hareket edecek değiliz. Belki birisi derki bu resim geyiğine çekilmiştir o zaman konu kapanır. Zaten buraya taşımamdaki amaç da işin iç yüzünü öğrenmekti.

    Yapıcı eleştirilerin için çok teşekkürler abi.

    Saygılarımla

  3. Mart 21, 2007, 11:33 am

    Bence resim oyun bile olsa. örnek niteliğinde ve ilginç..
    http://yoldas.cu.edu.tr

  4. Mart 21, 2007, 1:19 pm

    Cidden resim çok ilginç yani bunu bile akıl etmeleri beni çok şaşırttı. Helal olsun ufaklıklara ..

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

