Başlangıç > GÜNLÜK > NEDEN YAZMIYORUM?

NEDEN YAZMIYORUM?

imagescajrexzk.jpgAz önce bir okurumdan gelen e-postayı okudum. Neden bir kaç gündür birşeyler yazmadığımı sormuş. Haklı aslında çünkü bu blogu hayata geçirirken aklımdaki temel hedef günde en az 1 yazıydı. Fakat bazı sorunlar yüzünden bu durum bazen aksıyor.

Dün Swiss Otel’de düzenlenen WORD OF MOUTH MARKETING (WOMM) konferansındaydım. Bugün de biraz rahatsızım biraz da yarınki çalıştay (workshop) için hazırlık yapıyorum. Yarın CETURK organizasyonlarından biri olan ASP.NET + ADO.NET çalıştayında sunumlarım ve örneklerimle ben de birşeyler anlatıyor olacağım.

Cuma günü hem WOMM konferansı hakkında hem de ASP.NET + ADO.NET çalıştayı hakkında yazacağıma söz veriyorum. Bu arada WOMM konferansı bana yeni fikirler verdi. Ben de bu fikirleri CETURK  üzerinde uygulamaya karar verdim. Bakalım CETURK ‘ü iyi bir marka yapabilecek miyim? Bunun için aklımda 9-10 adımdan oluşan bir hareket planı var. Sonuçları hep birlikte göreceğiz.

Blogumdan ayrılmayın kısa bir süre sonra geri döneceğim…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Mart 18, 2007, 1:26 pm

    Geçmiş olsun İbrahim..

  2. Mart 18, 2007, 1:33 pm

    Çok teşekkürler Emrahcım. Artık iyileştim sayılır. Yazın ulaştı elime hemen bloga taşıyorum yazını.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

