Başlangıç > DATABASE, MESLEKTEN, SQL SERVER > SQL SERVER 2005 MACERALARI BÖLÜM 1

SQL SERVER 2005 MACERALARI BÖLÜM 1

Bu haftaiçi bir aksilik olmazsa CETURK.COM organizasyonuyla BTAkademi’de seminer veriyor olacağım. Aslında seminerden ziyade bir çalıştay (workshop) olacak. Bu çalıştayın bir kısmını ben bir kısmını da arkadaşım Mehmet Aca yürütecek. Ben özellikle ilgi alanımda olan konular üzerinde birşeyler anlatmayı tercih ettim ve çalıştay sırasında SQL Server kullanımı üzerine bir kaç demo yapacağım. Bugün de dedim hadi biraz hazırlık yapayım ve bağlandım SQL Server 2005 sunucuma. Buraya kadar herşey güzeldi…

Sonra düşündüm ki sunum sırasında sistemi kurcalamam yada değişiklik yapmam gerekir bu nedenle bazı veritabanlarının sql-server-job-error.JPGyedeğini almam doğru olacaktır. Bu da güzel.

Sonra olayı abartıp dedim ki bari yedekleme yapıcam şöyle güzel bir JOB tanımlayıp yapayım da ilerideki sunumlarda bunu da gösteririm.

Kolları sıvayıp tüm bilgileri güzelce girdim. Hangi işlemden sonra neler olacak, ne gibi adımlar yer alacak, kimlere uyarı gidecek , hangi zamanlarda çalışacağına dair bir sürü detayı girdimki sunumlarda bana kolaylık olsun. Ama gelin görünki kolaylık değil kabus oldu ve yukarıdaki hata tokat gibi yüzüme çarptı.

Ayda yılda bir teknolojinin nimetlerinden faydalanacaktık o da kısmet olmadı. Bir de o kadar detayı girdiğime yandım. Dedim bu hata bir tek benim başıma gelecek değil ya başlarının da başına gelmiştir. Biraz Google yaptım ama bir sonuç elde edemdim. Sonra kendi yöntemlerimle logları inceledim, servisleri yeniden başlattım vs. ama yine de sonuç aladım.

Özetle SQL Server 2005 ile macera dolu günler geçiriyorum ve işin kötüsü hala JOB tanımlayamıyorum. Bu hatayı alan yada çözümünü bilen allah rızası için buraya yorum olarak yazsın 🙂

Kategoriler:DATABASE, MESLEKTEN, SQL SERVER
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

