Başlangıç > GÜNLÜK > TEŞEKKÜRLER

TEŞEKKÜRLER

kalp.jpgUzun zamandır bloguma yazı yazamıyorum. Yoğunum gibi bir bahaneyi kendim bile kabul edemeyeceğim için çok fazla bir açıklama yapma şansım yok. En iyisi bu yazıdan sonra güzel bir yazı daha yazmak.

Bu yazının amacı ise bloguma destek olan herkese teşekkür etmek. Bir kaç gündür ilginç şeyler yaşıyorum. Blogumdaki yazıları okuyup mail atanlar , teşekkür edenler ,fikir belirtenler ,istekte bulunanlar…

Gerçekten çok güzel bir duygu okuyuculardan mail almak. Hiç tanımadığım ve tanımaya fırsat bulamaycağım kişilerden mail alıyorum. Hatta Mardin’den bile okuyucum var 🙂 Blogumun kendine bir yer bulmuş olması ve birşeylere yaraması beni çok mutlu ediyor. Yönetici panelinden istatistiklere baktığımda da sonuçlar çok güzel.

Bu da bana buraya birşeyerler yazmak için çok iyi bir motivasyon sağlıyor. Lafı uzatmadan ; beni okuyan bloguma destek olan , link veren , mail atan ,yorum yazan herkese çok teşekkür edip , hepinize daha iyi bir içeriğin sözünü veriyorum. 

Şimdilik benden bu kadar. Beni okumaya devam edin … 

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

