Başlangıç > GÜNLÜK > SEVGİLİLER GÜNÜ BAHANE SENİNLE OLMAK ŞAHANE

SEVGİLİLER GÜNÜ BAHANE SENİNLE OLMAK ŞAHANE

guller.jpgBugünün Sevgililer Günü olması münasebetiyle ben de bu konuyu bloguma taşımayı uygun gördüm. Bazılarımız için çok güzel çok anlamlı bir gün iken bazılarımız için de diğer günlerden farksız.

Her sevgililer gününde “acaba kutlasak mı” yada “bizim böyle günlere ihtiyacımız yok” gibi cümleler sarf edilir. Ben de bu konudaki görüşlerimi belirtmek istiyorum.

Ben de bu günün daima bir ticari yönü olduğunu düşünsem de kutlamanın zararı olduğunu düşünmüyorum. Hatta bu günü kutlamak faydalı ve güzel birşey bence. En azından sokağa çıkıpta birbirine sarılan insanları görünce böyle düşünmemek elde değil. Elbetteki eli boş gelen sevgilisine sayıp söven kızlar da gözümden kaçmadı 🙂 ama onları acılarıyla başbaşa bırakıyorum ve konuya katmıyorum.

Bazı kişiler “sevgililer günü benim için önemsiz bir gün” gibi ifadeler kullanıyorlar. Bence herkes içinden ufak bir çiçek yada sıcacık bir sarılma ister. Bazen hayatın koşuşturmacası içinde bazı şeyleri ihmal ediyoruz. En önemlisi de sevdiklerimizi ihmal ediyoruz. Belki onlara uzunca bir süre sürpriz yapmıyoruz , onları doyasıya öpmüyoruz yada onlara içimizdeki sıcaklığı yansıtmıyoruz. İşte bugün bu iş için bulunmaz bir FIRSAT. O nedenle ben sevgililer gününü seviyorum. En güzel, bunu hergün yapabilmek ama ne mümkün… Bari senede bir gün de olsa yapmakta fayda var bence. Sadece SEVGİLİMİZİ değil sevdiğimiz insanların hepsini mutlu etmeye çalışmak çok güzel birşey. Mümkün olduğunca sevgimizi dışarı vurmakta fayda var.

İstanbul’un kalabalığını pek sevmem ama bugün kalabalık bile güzeldi. Herkesin elinde bir demek çiçek yüzünde tatlı bir tebessüm gözlerinde heyecan… Bugün sevgililer daha heyecanlı bekliyorlardı birbirlerini İstiklal’in girişinde. Dışarıda yağmur yağıyordu ama kimse mutsuz değildi ıslandığı için. Bugün heryer daha kalabalıktı ama yine de insan rahatsız olmuyordu. Bugün heryer daha güzel kokuyordu taptaze çiçeklerin sayesinde…Bugün yaşlılar bile daha dinç ve daha hayat dolu görünüyordu… İşte tüm bunlardan ötürü sevgililer günü çok güzel ve çok özel bir gün benim için…

Bugün bence ne bir çiçek ne bir tek taş ne de pahalı bir hediye… Bugün BİRLİKTE OLMAK yetmeliydi herkese. Sevdiğini yanında hissetmek, onun varlığında huzur bulmak , herşeyi bir kenara bırakıp doyasıya mutluluğu yaşamak yetmeliydi sevenlere. Başka birşeye gerek kalmayacak kadar sevenler birbirlerine göstermeliydi sevgilerini. Bugünü son günleriymiş gibi her anını doldurarak geçirmeliydi sevgililer. Bu gün son fırsatlarıymış gibi en sıcak öpücüğü vermliydi sevgililer birbirlerine. Bugün bir daha hiç ayrılmamak üzere sımsıkı sarılmalıydı sevenler birbirlerine…

Umarım herkes sevdiğiyle ve sevenleriyle birlikte güzel bir sevgililer günü geçiriyordur. Başlıkta da dedim ya Sevgileler Günü Bahane Sevdiğimizle Olmak Şahane…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. pınar
    Şubat 18, 2007, 11:58 pm

    Harika biraz geç te okusam sevgililer günü için düşündüklerine katılıyorum!…

  2. Şubat 19, 2007, 12:09 am

    Teşekkürler. Gerçkten özel olaması gereken önemli günlerden birisi. Kıymetini bilmek lazım

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

