Başlangıç > GÜNLÜK > BENDEN HABERLER. WOMM KONFERANSINA GİDİYORUM :)

BENDEN HABERLER. WOMM KONFERANSINA GİDİYORUM :)

Madem burası benim blogum birazda kendimden haberler yazmam iyi olur diye düşündüm. Yabancıların TAGGING dediği ve bizim de MİMLEMEK olarak çevirdiğimiz olay henüz başıma gelmedi. Ama ben de kendim hakkında bir kaç bilgi versem iyi olacak. Daha doğrusu yapacaklarımla ilgili olarak birşeyler yazsam iyi olacak. Yapacaklarım sizleri de dolaylı yoldan ilgilendiriyor çünkü olaylar buradaki yazılara yansıyacak.

womm_konferans1.jpgGünün en önemli ve en güzel haberiyle başlayayım. WOMM (WORD OF MOUTH MARKETING) KONFERANSINA gidiyorum. WOMM için belki duydunuz belki de bu ne diyorsunuz. Kısaca ağızdan ağıza pazarlama demek olan WOMM konferansı için ONUR YÜKSEL’İN Blogundan davetiye kazandım. Gerçekten benim adıma süper bir durum. Blogda yazdığım yorum beğenilip oy alınca ve diğer rakip arkadaş başka bir yerden devatiye alınca 400$ değerindeki bu davetiye benim oldu. Her ne kadar blogum pazarlama ve marketing blogu değildir diye üstüne basa basa söylesem de TİCARETE ve PAZARLAMAYA olan ilgilim ve sevgim apayrıdır. Bu da benim adıma hem yazılarını takip ettiğim insalarla tanışmam hem de WOMM hakkında bilgi alabilmem için çok sevindirici bir durum. Ayrıca konferansa gelecek olan yabancı konuşmacılar da gerçekten mükemmel. Konferansla ilgili detaylı bilgiyi http://www.mediacatonline.com/womm/ adresinden alabilirsiniz.

kitap.jpgDiğer bir durum ise bu haftasonu hali hazırda katılıyor olduğum ORACLE COST BASED OPTIMIZATION çalıştayı. Hasan Tonguç YILMAZ Bey tarafından organize edilen ve sağ tarafta gördüğünüz kitap üzerinden ilerleyen çalıştay bana çok şey kattı ve katacak da. Ben de oradan öğrendiklerimi sizlerle blogumda paylaşıyor olacağım. Her ne kadar ORACLE konusunda teknik bilgim zayıf da olsa, çalıştayda  iş hayatındaki deneyimlere yer verilmesi benim adıma çok iyi oldu. Ayrıca Yıldız mezunu olup Turkcell’ de çalışan arkadaşlarla bol bol okul ve hoca muhabbeti yapmak açısından iyi ibr fırsat oldu bu çalıştay bana.

asp.jpgSon gelişme ise umuyorum haftaya bir aksilik olmazsa BTAKADEMİ‘ de ASP.NET  eğitimine başlayacağım. Eğitimi Sefer ALGAN veriyor. Kendisi .Net ortamında gerçekten iyi bir isim. C Sharp konusundaki çalışmlarından ötürü MVP ile ödüllendirilmiş iyi bir eğitmen. Hem birşeyler öğrenmek hem de kendisiye tanışmak açısından benim adıma iyi bir eğitim olacağına inanıyorum. Aklımda şimdiden pek çok soru birikti ve cevaplarını almak için sabırsızlanıyorum. Bu arada nereden çıktı bu ASP.NET olayı diyenler için hemen belirteyim: bitirme projemde kullanacağım. Projenin bir kısmında web arayüzü hazırlamak için ASP.NET ‘i kullanmayı uygun gördüm. Blogumda ASP.NET hakkında yazılar yazıp yamayacağıma karar vermemiş olmakla birlikte; sizlerle daha çok Sefer Bey’den öğrendiğim ipuçlarını paylaşmayı düşünüyorum.

Elbette bunlarla sınırlı değil önümüzdeki ayların programı. Katılacağım önemli seminerler var ama onları şimdilik yazmaya gerek görmüyorum. Gidip geldikten sonra seminer notlarımı paylaşınca zaten öğrenmiş olacaksınız. Şimdilik benden bu kadar. Beni okumaya devam edin… 

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

