Başlangıç > HABERLER, MESLEKTEN > VISUAL STUDIO TEAM SYSTEM SEMİNERİ

VISUAL STUDIO TEAM SYSTEM SEMİNERİ

vsts.jpgBugün Ertan Deniz Bey tarafından bana eposta ile haber verilen seminerden sizleri de haberdar etmek istedim.

Aslında ben bu seminere yaklaşık bir buçuk ay önce Genç Girişimciler Klubunde katılmıştım. Gerçekten çok faydalı ve öğretici bir seminer olmuştu benim için.

Zaten Ertan Bey üslup olarak çok iyi bir konuşmacı. Rahat ve konuya hakim. Kendisini dinlerken eminim çok keyif alacaksınız. Ama en güzel sohbetler molalarda oluyor. Bir fırsat bulup kendisiyle muhabbet etme imkanı bulursanız iyi edersiniz bence.

Seminer Gelişim Platformu tarafından organize ediliyor. 21 Şubat 2007 tarihinde 19:30-21:30 saatleri arasında gerçekleştirilicek.

Seminerle ilgili detaylı bilgi ve kayıt için: http://www.gelisimplatformu.org/uye/uye_aktivite_detay.asp?MODE=AKTIVITE&akt_id=3408 adresini ziyaret edebilirsiniz.

Visual Studio Team System hakkında bilgi almak için Ertan Bey’e ait aşağıdaki makalelere göz atabilirsiniz.

Visual Studio Team System – Giriş ve Bileşenler (1) 
Visual Studio Team System – Takım ortak bilgi yönetim sunucusu (2)

Katılmanızı önemle tavsiye ediyorum. Eminim faydalı ve keyifli bir seminer olacak…

Kategoriler:HABERLER, MESLEKTEN
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

