Başlangıç > KONUK YAZARLAR, NEDİR? > Microsoft Türkiye Yaz Okulu (Konuk Yazar: MURAT YILDIRGAN)

Microsoft Türkiye Yaz Okulu (Konuk Yazar: MURAT YILDIRGAN)

Öncelikle , ilgiyle takip ettiğim İbrahim ‘ in blogunda yazı yazma fırsatını bulduğum için son derece mutluluk duyduğumu yaz1.JPGbelirteyim. Konuk yazar bölümü ,  İbrahim ‘ e yakışır yaratıcı ve güzel bir fikir .

Bana ayrılan bu bölümde sizlerle “ Microsoft Türkiye Yaz Okulu ”  hakkındaki bilgi ve tecrübelerimi paylaşıyor olacağım. Benim Microsoft ailesiyle tanışmam Microsoft Türkiye Yaz Okulu 2006 programına katılımımla başladı. 2006 yılının Nisan ayının ortalarında  http://www.msakademik.net  adresindeki başvuru formunu doldurmamla başlayan süreç , benim her türlü ümitsizliğime rağmen , olumlu sonuçlandı.

Microsoft Türkiye Yaz Okulu ‘ nun en önemli avantajlarından biri hiç şüphesiz hemen hemen her üniversite tarafından staj olarak kabul ediliyor olması. Adından da anlaşılacağı gibi bu program , stajdan ziyade önemli eğitmenler tarafından verilen eğitimler niteliğinde. İzmir , Ankara ve İstanbul olmak üzere üç şehirde gerçekleştirilen program 4 hafta – 20 iş gününü kapsıyor. Fakat program boyunca hissettirilen iyi niyet ve anlayış havası burada da kendisini gösteriyor ve isteyen katılımcılara 30 günlük staj olarak da göstertirilebiliyor 🙂ss22.JPG

4 haftalık program boyunca  aşağıdaki eğitimler gerçekleştiriliyor; 
• Windows Server 2003
• SQL Server 2005
• ASP.NET 2.0.
• C# ve Object Oriented Programming
• Proje ( Son hafta… )

Eğitimler gerçekten de son derece kaliteli . Microsoft teknolojilerinin önemli bir kesimi içerik olarak ele alınıyor ve bu içerik birbirinden değerli eğitmenler(Evren Ayan , Atakan Kesler , Mehmet Emre,… ) tarafından katılımcılara aktarılıyor.

Sizinle ilgilenen kişilerin , göstermiş oldukları tavır sizin kendinizi özel hissetmenizi sağlıyor ki bu daha önceki staj tecrübelerimde yaşamadığım bişeydi . Gerçi bir önceki stajımda neredeyse tarihi eser bilgisayarların içini açıp tozunu alırken de özel hissetmiştim.
Son olarak şunu söyleyebilirim ki , bu programa başvurmanızı şiddetle tavsiye ederim.  http://www.msakademik.net   adresinden duyuruları takip edebilirsiniz. Elimden geldiğince , kelime haznemin el verdiğince (fevkaladenin fevkinde) sizlere Microsoft Türkiye Yaz Okulu hakkındaki tecrübelerimi aktarmaya çalıştım.

Ben İbrahim ‘ in yazılarını takip ediyor olacağım , umarım sizlerde olursunuz . Görüşmek üzere…

YAZAN: Murat YILDIRGAN

İLETİŞİM: murat.yildirgan (at) msakademik.net                                                                                                                     

Kategoriler:KONUK YAZARLAR, NEDİR?
  1. Ocak 29, 2007, 9:21 pm

    Muratcım öncelikle bu keyifli yazı için teşekkür ediyorum ve ilk yorumu ben yazıyorum.
    Gerçekten bilgilendirici bir yazı olmuş.
    Açıkcası ben cesaret edip başvuru bile yapmamıştım, nasılsa olmaz diye düşündüm ama yazıyı okuyunca bin pişmanım şimdii :(. Bir de sen yazmamışsın ama VERİLEN KİTAPLAR VARRKİİİ allaahh diyorum hatta biri hala ben de getiricem en kısa sürede 🙂 vallahi bak.

    Ellerine sağlık dostum…

  2. Mehmet
    Ocak 30, 2007, 4:37 pm

    Selamlar bu yazıya arama motorunda aranırken ulaştım gerçekten güzel bir yazı olmuş.

    Artık msakademikten ayrılmamalıyım sanırım. Acaba kaç kişi alıyorlar yada her okuldan şu kadar kişi diye bir sınnır var mıdır??

    kolay gelsin

    Mehmet

  3. Murat Yıldırgan
    Şubat 3, 2007, 1:55 pm

    Merhaba Mehmet ,

    Öncelikle teşekkür ediyorum yorumun için. Soruna gelince , her il( İstanbul , İzmir , Ankara ) için 20 ‘ şer kişi civarında bir katılım oluyor. Mümkün olduğunca her okuldan katılımın olmasına çalışılıyor seçme işlemi gerçekleştirilirken . Ama yine de katı bir kısıtlama mevcut değil. Örneğin bizim üniversiteden 2 kişi vardı , hiç olmayan üniversiteler de vardı.

    Umarım bu şansı yakalarsın…

    Kolay gelsin…

  4. OZAN
    Haziran 6, 2007, 8:48 am

    staj yapmak ıstıyorum

  5. merve
    Haziran 13, 2007, 3:26 pm

    staj yapmak sitiyorum en kısa zamanda yardımcı olursanız sewinirim..

  6. Ağustos 18, 2009, 5:43 pm

    Ne bu staj yapma isteğiniz. Maşallah. Site ve yazıalr hoş tbkler.

  1. Nisan 28, 2007, 12:40 pm

Bir Cevap Yazın

