Başlangıç > KONUK YAZARLAR > KONUK YAZARLAR KÖŞESİ

KONUK YAZARLAR KÖŞESİ

writer.jpg

Blogum için yaptığım çalışmalara bugün bir yenisi daha eklendi. Daha zengin bir içerik sunabilmek için KONUK YAZAR olma olayını başlattım.

Peki nedir bu konuk yazar olayı ?

Şöyleki ; buradaki içeriğin sadece benim hayat görüşümle sınırlı kalması bazen sıkıcı olabiliyor ve burada iyi bir içerik oluşturmak benim için sorun olabiliyor. Ben de yükümü biraz hafifletmek için böyle birşey düşündüm.

Bu tip bir çalışma benim yükümü hafifleteceği gibi burada yazı yazan kişilere görüşlerini başkalarıyla paylaşabilme imkanı da verecektir. Eğer başlı başına bir bloga sahip olmak size yük gibi geliyorsa fakat mutlaka içimdeki şu şeyi söylemem gerek diyorsanız sizler de bu köşeye davetlisniz. Tek yapmanız gereken ibrahimdemire (at) yahoo.com adresine mail atmak.

Her hangi bir konu kısıtlaması yok. Yani sevdiğiniz sevmediğiniz herhangi birşey hakkında olumlu yada olumsuz herşeyi anlatabilirsiniz. İlginç bir anıdan tutun da karşı olduğunuz bir görüşe kadar her konuda yazmak serbest. Bir tek ilan-ı aşk etmeyi ve küfürleşmeyi yasaklıyorum o kadar.

Ayrıca yazıyla ilgili bir resim , karikaür vb. birşeyler de gönderirseniz iyi olacaktır. Yazının başlığında ve sonunda adınız da  yeralacaktır. Daha ne olsun 🙂

Şimdilik benden bu kadar. Umarım hayırlı ve faydalı bir köşe olur. Yazılarınız bekliyorum… 

Kategoriler:KONUK YAZARLAR
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

