Başlangıç > MESLEKTEN > WSYP:We Share Your Pain (Keşke kimse acı çekmese)

WSYP:We Share Your Pain (Keşke kimse acı çekmese)

mspain.JPGEskiden çok sık ziyaret ettiğim ve yazılanları merakla okuduğum UPDATEXP sitesini uzun zamandar ziyaret etmediğimi fark ettim ve bir göz atmak için siteyi ziyaret ettim bugün. We Share Your Pain- WSYP başlığı ilgimi çekti ve oradaki video yu izleyince sizlerle de paylaşmak istedim.

Peki konu nedir?

Konu Microsft Error Reporting Service ve Microsoft’ un olaya ilginç yaklaşımı. Anladığım kadarıyla  kullandığımız Microsoft ürünlerinde hata ile karşılaşınca eğer hata raporlama servisini kapatmadıysak veya o ürün için pasif hale getirmediysek hata raporlayıcısı çıkar. İşte biz buradan hatayı rapor ettiğimizde Microsoft çalışanları da bizim çektiklerimizi çeksinler diye sağ üst köşede gördüğünüz (görmeye çalıştığınız:) ) sandalyeden zulüm görüyorlar.

Biz bilgisayarımızın başından hatayı rapor ettiğimiz anda o hatayı alan ilgili kişi oturduğu sandalye tarafından iğnelenmek , elektro şoka uğratılmak, silkelenmek gibi acı verici cezalara çarptırılıyor. Yakında işletim sistemimize bir de MSPAIN aracı entegre edilir böylece doğrudan adamların canını yakarız herhalde.

Microsoft sağolsun bizleri düşünmüş ve böyle bir güzellik yapmış. Artık ben hayatta hata raporlayamam , kıyamam ben oradaki insalara 🙂 Yazıktır günahtır ya 🙂

Peki böyle birşey neye yarar? Bence hiçbirşeye yaramaz. En azından başkalarının da acı çektiğini bilmek benim acımı hafifletmez yada benim işim görülmüş olmaz. O nedenden ötürü başlığa “Keşke kimse acı çekmese” şeklinde bir ekleme yaptım.

Keşke Microsoft böyle şeylerle uğraşmasa böyle şeylere kaynak ve vakit ayırmasa da ürünlerini adam etmeye baksa. Çok mu kötü Microsoft ürünleri? Elbette değil , en azından kendimde bunu deme hakkı görmüyorum çünkü bu yazıyı ve yazıdaki resmi Microsoft ürünleri ile oluşturuyorum 🙂 (MS WINDOWS XP PRO + MSPAINT) . Ama yaptığı çok kötü hatalar var ve üzerindeki baskı arttıkça daha büyük hatalar yapıyor. Servis Bohçaları (Servis Pack) dediğimiz yamalar sanırım bunun en iyi göstergesi. 700 MB’lık CD ile dağıtılan ürünün üstüne 700 mb’lık (az kaldı yakında o seviyeye ulaşacak) yama yapılıyorsa oturup bir düşünülmesi lazım.

O nedenle bence bu işten vazgeçilip adam akıllı birşeyler yapılmalı diye düşünüyorum. Sırf XP’de yaşadığım ızdırapları tekrar çekmemek adına Vista’ya geçme fikrimi aklımdan kovup duruyorum.

Ayrıca videoyu YOU TUBE da bulabildiğim için yazının altına ekledim. İzleyip yorumlarsanız sevinirim 🙂

Şimdilik benden bu kadar. Beni okumaya devam edin…

UPDATEXP Sitesindeki ilgili yazı için : Tıklayınız…

Kategoriler:MESLEKTEN
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

