Başlangıç > NEDEN? > NEDEN UYARIYI EN SON VERİRLER ?

NEDEN UYARIYI EN SON VERİRLER ?

bank1.JPG  Sabah kalktım gözümü açmadan bilgisayarımı açtım. Önce bloguma bir göz attım ve ziyaretçi sayımı kontrol ettim. Herşey yolundaydı. Sonra da beklediğim paranın gelip gelmediğini öğrenmek için XXXXBankası’ nın internet şubesine girdim.

Buraya kadar herşey normaldi taaki şu sol tarafta gördüğünüz uyarıyı alana kadar.

İşim gereği sistem bakımı nedir güncelleme nedir o hizmet verememeye neden olan teknik nedenler nedir gayet iyi biliyorum. Ondan dolayı hiç şaşırmadım , olabilir insanalık hali hempimizin başına gelir gibi gayet sevecen yaklaştım 🙂

Ama anlamadığım birşey var neden ben bu uyarıyı önce kullanıcı adı,şifre,giriş sorusu,bankacılık şifresi gibi tüm bilgileri girip en son adıma geldiğimde alıyorum????

Acaba ana sayfada internet bankacılığı linkine tıklar tıklamaz bu uyarıyı vermek çok mu zor? Yada neden bu uyarı en son veriyorlar?  Bunlara ben bir cevap bulamadım , bulan olursa benimle paylaşırsa sevinirim.

Şimdilik benden bu kadar. Beni okumaya devam edin… 

Kategoriler:NEDEN?
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

