Başlangıç > NASIL? > NASIL? KATEGORİSİ

NASIL? KATEGORİSİ

how.jpgKategori sayım hızla artıyor farkındayım 🙂 . Zamanla içine yazacaklarımın sayısı da artacak. Beni okuyanlara sözüm olsun.

Yeni kategorimi adı NASIL? . Yabancılarda çok yaygın olan “HOW TO”  bla bla bla olayına benzer birşey. Ama onlarda genelde How To serileri belirli bir konu üzerine yoğunlaşır. Mesela nasıl daha iyi proje yönetirsiniz , nasıl daha optimize kod yazarsınız yada müşterinizi nasıl daha kolay kazıklarsınız tarzında seriler olur.

Ben ise bu kategoride aklıma gelen herşeyle ilgili yazmayı planlıyorum. Yani yine kendimi kısıtlamadım ve geniş bir domain seçtim. Mesela nasıl daha düzenli olursunuz , nasıl blog yazarsınız , nasıl iş bulursunuz , şu nasıl daha iyi olur hatta abartıp nasıl zengin olursunuz diye yazabilirim hiç belli olmaz….

Burada yeralacak olan tüm yazılar tamamen KİŞİSEL GÖRÜŞÜMDÜR . Yani kimse sonradan gelip de “yaa ben böyle böyle yaptım ama olmadı hatta daha kötü oldu”  gibilerinden birşeyler demesin. Hiç bir iddiam yok. Sadece ben yaptım siz de bir deneyin gibi tavsiye seviyesinde olacak.

Denemekten korkmayanlar ve girişimci arkadaşlar burayı takip etsinler. Bu kategori tam onlara göre olacak. İnandığım birşey varki o da insanların birbirlerinden öğrenecek çok şeyi olduğu. Burası da benim bildiklerimi ,deneyim ettiklerimi paylaşmam için iyi bir fırsat .

Hepimize hayırlı uğurlu olsun. Şimdilik benden bu kadar. Beni okumaya devam edin …

Kategoriler:NASIL?
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

