Başlangıç > MERCEK ALTI > MERCEK ALTI KATEGORİSİ

MERCEK ALTI KATEGORİSİ

mer.jpgBlogumu zenginleştirme çalışmalarım kapsamında yeni bir kategori ekleme kararı aldım. Adı “MERCEK ALTI” .  Bu kategoride neler yer alacak diye soruyorsunuz haklı olarak.

Tek bir konuya odaklanmam çok zor ve beni çok kısıtlar diye düşünüyorum. Mesela donanım incelemeleri , televizyon programları incelemeleri , sanatsal etkinlik incelemeleri , mekan incelemeleri , yazılım incelemeleri . E hespi 🙂 . Evet tek birine odaklanacak kadar imkanım yok. Bir ara donanım incelemesi yazayım dedim ama kaynak problemi yaşayacağım bariz. O nedenle bir domain belirlemiyorum ve o gün aklıma ne gelmişse yada hayatıma ne damga vurmuşsa onu inceleyeceğim. Belki bir insanı bile incelerim belli mi olur.

Bu arada blog incelemeleri yapacağımı yazmıştım ; onları da bu alanda toplayacağım. Ama blog incelemesi biraz yürek istiyor hani 🙂 . Şimdi ben burada bir donanım incelesem mesela bir klavye mouse setine sayıp sövsem hiçbirşey olmaz ama birinin bloguna kötü söz söylemek artlarını ve eksilerini ortaya koyabilecek konuma gelmek biraz zaman istiyor ama o  da olacak.

Bir kaç yeni kategori daha var kafamda zamanla onları da şekillendirip sizlerle burada paylaşıyor olacağım. Şimdilik benden bu kadar. Beni okumaya devam edin…

Kategoriler:MERCEK ALTI
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

