Başlangıç > GÜNLÜK > BLOG İNCELEMELERİ

BLOG İNCELEMELERİ

Blogu yazmaya başladım ama içerik oluşturmak daha doğrusu birilerinin dikkatini çekecek bir içerik oluşturmak gerçekten de zor olacak. Peki ne yapabilirim??????

Sonra fikrim geldi …. Dedimki başkalarının bloglarını inceleyip  yorumlar yapayım hatta abartıp puan vereyim. Bir sonraki adımda klasik bir ibrahim demir yaklaşımıyla hemen GOOGLE IT  yaptım. “blog incelemesi”,”blog incelemeleri”, “blog reviews” gibi şeyler yazdım ama fikrime benzer birşeyler bulamadım. Zaten Türkçe bloglar için bu tarz birşey yapılmamış , yabancıların bu konuda bazı çalışmaları olmuş ama DİNİME KÜFREDEN MÜSLÜMAN OLSA  hesabı blogları yorumlayanların bloglarında hayır yok 🙂 .                       

press.JPG

 Şimdilik fikrimi beğendim. Sizlerden de buna benzer bir çalışma gören , duyan olursa bana haber ederseniz sevinirim böylece boş yere heyecan yapmamış olurum ben de.

 Fikir de tamam ama beni bekleyen zorluklar var. Öncelikle yukarıda bahsettiğim duruma düşmemek için kendi blogumu adam etmeliyim yani bloguma hakim olmam gerek. Yönetim panelinde daha yeniyim eminim yapılacak pek çok numara vardır . Hakkımda sayfamı bile daha oluşturmadım. Daha öğrenip bulmam gereken pek çok araç var. Ben bu işe önceden kalkışmıştım yani blog yazma olayına ama durum içler acısıydı. Şimdi de kalkmış başkalarının bloglarını eleştirmekten bahsediyorum. NErdenn nereyeeeeeee…

 Ama olmayacak iş değil biraz çalışıp deneyim kazandıktan sonra , biraz da vakit ayırırsam ki bu işi ARA Tatilde finallerimden sonra yapmayı düşünüyorum, halledebilirim bence.  Diğer bir sorun da kimin blogunu inceleyeceğim. Yani birilerinden talep gelmesini beklemem saçmalık. Sanırım benim teklif götürmem gerekecek. Bu işler böyledir zaten. Siz yeni bir donanım inceleme sitesi kurarsınız; ilk başta inceleyecek ürün bulmak için kapı kapı gezersiniz ,sonra da dağıtıcılar ürünü memelekete getirir getirmez size hemen bir tane gönderirler. Hatta abartıp bu ürünleri hediye edenler bile oluyormuş. Acaba bana blogunu hediye eden olur mu 🙂 ???

  Benden bu kadar. Biraz ön çalışma yapıp fikrimi adam akıllı bir platforma oturtunca gelişmeleri sizlerle paylaşacağım. Beni okumaya devam edin.                            

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

