Başlangıç > MESLEKTEN > CETURK

CETURK

   Merhabalar ; sizlere kurulduğu zamandan beri yakından takip ettiğim ve üyesi olduğum bir siteden , CETURK‘ ten bahsetmek istiyorum. Bilgisayar Mühendislerinin buluşma noktası olan bu sitede  gerçekten çok güzel makaleler,dersler ve örnekler yeralıyor. Bunula birlikte bir de SEVİYELİ  bir foruma sahip.

Sitede işlenen konu başlıklarına bakarsak: Mühendislik , Programlama, Veritabanı, İnternet Dilleri , İşletim Sistemleri ,Network , Donanım,Güvenlik gibi ana başlıklar var ve bunların altında da daha detaylı başlıklar yeralıyor.

Bu yazıyı yazarken sitenin üye sayısı 10799’du ve bu rakam hızla büyüyor. Sitenin benim için en büyük öneme sahip kısmı MAKALELER. İş deneyimi olan kişilerin de sitede makale yazması gerçekten büyük bir avantaj. Bilgiyi bulmak artık eskiye nazaran çok daha kolay ama DENEYİM’i bulmak gerçekten zor ve ne güzelki makalelerde bu kişiler deneyimlerine de yer veriyorlar.

Hele de daha yolun başındaysanız siteyi yakından takip etmenizi , makaleleri dikkatle okumanızı ve örnekleri indirip mutlaka çalıştırarak görmenizi tavsiye ediyorum.

Ayrıca siteden kendinize işinizle ilgili iyi bir çevre oluşturma şansınız da var. Orada tanıştığım , yazılarını okuduğum insalarla şu an birebir görüşüyorum ve bundan mutluluk duyuyorum.

Unutmadan buradan hem meslektaşım hem de okuldaşım MEHMET ACA’ya bizlere böyle bir imkan ve güzel bir site sunduğu için teşekkür ediyorum.

Şimdilik benden bu kadar.Beni okumaya devam edin.

C E T U R K : COMPUTER ENGINEERING TURK
www.ceturk.com | www.ceturk.net | www.ceturk.org
Kategoriler:MESLEKTEN
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

