Başlangıç > GÜNLÜK > Yeni Yıl Sabahı-BİLET KAYIP! (Edit: BİLET BULUNDU)

Yeni Yıl Sabahı-BİLET KAYIP! (Edit: BİLET BULUNDU)

Sabah zorlu bir uyku açma evresinden sonra kendime gelir gelmez “AMAN ZATEN BANA ÇIKMAZ” diyerekten aldığım milli piyango biletimi  bulma derdine düştüm. Şu an İzmir’deyim , bayram nedeniyle ailemin yanındayım ve burada bir düzen kuramamış olmaktan ötürü sıklıkla birşeylerimi kaybediyorum.Bilet KAYIP!!

Aradım ama bulamadım . Hiç önemsemeyerek aldığım bilet artık benim için çok değerli olmuştu, sanki piyango bana çıkmış gibi bir hisse kapıldım  . Bir yandan olma ihtimali olan yerlere bakıyorum bir yandan da acaba bulamazsam ne olur diye düşünüyorum.  Gerçekten insaları anlamak çok zor, kendimi bile anlamıyorum. Bileti aldığımda “öylesine aldım” yada “niye böyle çıkma ihtimli düşük birşeye insalar seri alarak bi dolu para yatırıyorlar” diye ahkam kesip duruyordum..

 Ve itiraf ediyorum şu an biletim yok ve acayip kötü hissediyorum kendimi….

Bileti buldum . Hatanın nerde olduğunu da anladım.Ben bileti kahvaltıdan önce aramıştım,kahvaltımı ettim bulundu hemen bilet demekki ben açmışım. Ama çok ilginç bir yere koymuşum biletimi. Masamda duran dizüstü bilgisayarımın altından çıktı.Önceden okuduğum kitabın arasındaydı ve kitabı babam verince bileti buraya saklamışım.Bilgisayarı masadan dizime alınca buldum biletimi. Şimdi milli piyango idaresinin sitesine girmeyi denedim ama sayfa açılmıyor.

Neyse zaten biletim elimde acelesi yok…

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

