Başlangıç > GÜNLÜK > Bayram,Yeni Yıl (2007),Yeni Blog ve İlk Yazım..

Bayram,Yeni Yıl (2007),Yeni Blog ve İlk Yazım..

Bugün önemli bir gün.Başlıktan da anlaşılacağı üzere pek çok güzel şeyin başlangıcı bir yanda da bitişi diyebilirim.Yaklaşık 12 dakika sonra yeni yıla gireceğiz.2006 ‘da yaşadıklarımızdan eski diyerek bahsediyor olacağız.Yani 2006 hayatımız bitiyor.

Bugün aynı zamanda da Kurban Bayramı.Açıkcası bu seneki kurban bayramı bana çok durgun geldi  ama hasılatım iyi oldu diğer yıllara nazaran 🙂 Buradan herkesin Kurban Bayramını kutluyorum.

Bugün blogumun ilk yazısını yazıyorum.Hep 2007’de kendi blogumu yayınlamayı istiyordum.Hatta bu iş için MSN SPACE düşündüm ama pek sevedim yönetim panelini biraz yorucu geldi bana ve artık WORDPRESS üyesi olarak yazılarımı yazacağım.Blog yazma hevesim çok eskilere dayanıyor aslında ama hep içerik oluşturma ve güncelleme sorunları yüzünden yarım yamalak kalmıştı hepsi.. Umarım bu sefer başarırım.Eski denemelerim gerçekten de milli felaket…

Şimdilik bu kadar ilk yazıyı fazla uzatmak istemiyorum.                                                        

2007 hepinize sağlık mutluluk huzur ve başarı getirsin diyorum.

 Geri saymaya başlıyorum

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 ……veeeeeeee 2007

Kategoriler:GÜNLÜK
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. Ocak 1, 2008, 1:45 am

Bir Cevap Yazın

